dilluns, 26 de setembre del 2011

BENVINGUTS AL MEU BLOC

Hola, em dic Adrián Gálvez,  sóc de Cornellà, i faig aquest text per ensenyar-vos de que parlara el meu bloc. Aquest bloc l'he creat a classe d'optativa d'informatica de l'escola Sant Antoni Maria Claret, on treballem la creació d'un bloc, i moltes més coses relacionades amb la informatica. Aquest bloc servirà per aprendre més coses de l'informatica, i per redactar articles que ens demanarà el profe. Vaig a 4rt d'eso i m'agrada totes les coses relacionades amb els esports. Jo faig basquet des de els 5 anys, de petit jugava a l'equip de l'escola i ara al Cornellà, per amí el basquet és molt important en la meva vida, i si res m'ho impedeix segiré jugant. M'agrada escoltar música, sortir de festa, i sobretot a totes hores passar-m'ho bé, no m'agraden pocas coses, com estudiar, o estar tranquil. Sóc una persona alegre, simpàtic amb les persones que em cauen bé i cariños, però també em considero una persona envejosa, i rencorosa amb les persones que m'hen desabut, i amic només dels amics de veritat, els altres per a mi són coneguts. En aquest bloc posaré moltes coses sobre el basquet. Espero que ús agradi el meu bloc!

20 comentaris:

  1. esta molt bé perque jo també jugo a basquet desde petit , m'agrada molt perque hi expliques moltes coses interesants

    ResponElimina
  2. Galvez!
    Així m'agrada que no renunciïs als teus somnis.. continua fent bàsquet que arribaràs molt lluny!

    ResponElimina
  3. Una benvinguda bunica i plena de sinceritat! m'agrada molt!

    ResponElimina
  4. Hola Galvez! contestanr a la teva pregunta del meu bloc, aquell gat és la meva gata Lola jaja,, el tue bloc es molt chulo, es divertit, com tú :).

    ResponElimina
  5. Hola Galvez, soc el tito torri, ya em coneizeras. Una coseta m'agrada aquesta frasse:'' per amí el basquet és molt important en la meva vida, i si res m'ho impedeix segiré jugant. '' Em fa gracia perque el tormell te lo impide jajajaja! i lo de sortir de festa tambe...

    ResponElimina
  6. esta molt bé aquest bloc i a mi també m'agrada escoltar música i el basquet

    ResponElimina
  7. Galvez, m'agrada el teu bloc i el que dius d'ell. Jo també jugu a basquet i penso el mateix que tu: que el bàsquet es molt important a la meva vida.

    ResponElimina
  8. Molt bon bloc, m'agrada la foto d'en LeBron James!

    ResponElimina
  9. galvez magrada el teu bloc, i aixo de que no tagrada estar tranquil..ja ho sabem perque mai estas quiet ajjaja
    no canvii mai:)

    ResponElimina
  10. molt bona foto d'en LeBron James! molt bon bloc.

    ResponElimina
  11. Has posat la teva vida en el text, molt bé es nota que tu has currat XD

    ResponElimina
  12. Galveez (: Aquest bolg m'agrada, el fons es simple pro els colors els has combinat molt bé. Molt bona publicació!

    ResponElimina
  13. M'agrada el teu blog,ja que a mi també m'agrada molt tot allò relacionat amb els esports.

    ResponElimina
  14. Adrià canvia el titol que pot ser mes original!
    Et descrius molt bé adria m'agrada!

    ResponElimina
  15. el galvez fiestero, oleeé! m'ha agradat molt el teu blog

    ResponElimina
  16. molt xulo el teu blogg,magrada la teva descripció.

    ResponElimina
  17. jo també vaig practicar basquet OKK deu

    ResponElimina